Äntligen hemma.


Seg skoldag? Oh yeah! Måndagar i skolan är så himla tråkiga.
Inatt snöade det så när jag vaknade och kollade ut genom fönstret.. FUCK MY LIFE, 20 cm snö i aprl liksom?! Det måste ju nästan vara ett sent 1:a aprilskämt. Men typ alla bussar kom aldrig och dom stora vägarna var det bilkö på säkert flera kilometer så lärarna kom försent och vissa fick stanna hemma från skolan. Och nu spöregnar det, inte min dag idag.. Ser ut som skit ute, inte bokstavligt men nästan. Nu sitter jag iaf vid datorn med katten i knäet och äter på en maraboukaka och har precis tagit bort det gamla nagellacket men har inte målat på nytt än. Idag hade jag på mig min röda och vita tröja med trekvartsärmar från Cubus, vanliga mörkblå jeans och ett halsband med ett stort hjärta. Och såklart lite andra grejer men jaja. På torsdag ska jag klippa mig, fast frisören klipper. Det blir att toppa topparna för att jag sparar ju ut håret och klippa i luggen som en trappa eller tapp som vissa säger. Haha, ni får se en bild sen, går ju inte att förklara.

En fråga, finns det något speciellt som ni vill att jag ska blogga om eller lägga ut bilder på? Isf, kommentera gärna det då för jag vill ju blogga om grejer som ni gillar. Typ dagens outfit, saker jag ínte skulle klara mig utan och tvärtom, sånna saker. Vore gulligt med tips!
Imon har vi slöjd och språk. Slöjd är ganska kul men språk är så himla tråkigt! Jag har tyska med två andra från klassen och andra elever från andra skolor. Jag känner inte att tyska är det roligaste av franska och spanska men jag kommer säkert ha mer användnig för tyskan. Jag är ju kvarts tysk, mormor kommer där ifrån, två av mina kusiner bor där och en av mina morbröder och hans fru. Mamma kan ju tyska så det blir lite lättare med läxorna oxå om man behöver fråga något.
Nu ska jag nog måla naglarna tror jag. Det var ett himla tjat om mina naglar!

Ses sen.♥


Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: det va tur att han åkte :D

tack detsamma! :)

2012-04-16 @ 16:50:06
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan några planer för veckan? :)

Fin blogg btw!

2012-04-16 @ 17:08:00
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötnos! Dagens blogg hos mig, jag hade blivit JÄTTEGLAD om du var med :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-8.html#comment

ha en kanonbra kväll, Puss Sandriiie

2012-04-16 @ 19:02:50
Postat av: SANDRA DAGH

Gå gärna in & var med & gissa i min BRAND NEW kategori GISSA BLOGGEN! :D



Den som lyckas gissa rätt får en länkning!

2012-04-16 @ 19:31:06
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Allt fint med dig? :)

2012-04-16 @ 23:51:09
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vill du tjäna pengar på din blogg? Jag har skrivit om två bra hemsidor att tjäna pengar på!

Jag har tjänat ca 2000 kronor på väldigt kort tid, och har knappt några läsare, några frågor? Ja. Då är det bara att fråga.

2012-04-17 @ 10:35:56
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0