Helgen.

Den här helgen har det varit sol nästan hela tiden. Skööönt! Har varit ute typ hela tiden. Nu är våren här på riktigt och jag skulle bli j*vligt arg om det skulle börja snöa nu..

Igår hittade jag en ny favoritlåt. Carly Rae Jepsen - Call me maybe. Är faktisk kul när man hittar en låt som är jättebra, eller hur?! ;)

Nu ska jag nog kolla på Mästarna mästare, min kompis mamma är med där. Eller så ska jag platta håret, har precis duschat och då blir håret lockigt och fult.. Eller så gör jag båda samtidigt? Haha, just because everybody cares.

Imon är det skola som vanligt och valborg. På kvällen kommer Matilda och hennes familj hem till oss och ska äta och lite sånt. Men orkar inte sitta med dom hela kvällen så jag och Matilda cyklar nog till majbrasan och är med kompisarna som är där. Ska bli kul! :)

Bild: En vitsippa som var finare i verkligheten än på bild. :)


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti :)

Hoppas du haft en fin helg och att du sover gott i natt!

Önskar dig föresten en trevlig Valborg ;P



KRAM!

2012-04-30 @ 00:32:33
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti :)

Hoppas du haft en fin helg och att du sover gott i natt!

Önskar dig föresten en trevlig Valborg ;P



KRAM!

2012-04-30 @ 00:55:32
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0