Lite om dagen.


Hej alla fina!

Idag har jag inte gjort något speciellt i skolan, hade elevens val och vanliga lektioner. Det är en himla tur att mina helt underbara kompisar finns där!
Efter skolan åkte jag till mammas jobb för att sedan åka vidare med henne till frisören. Det blev ingen speciell frisyr för min del, hon klippte bara topparna och lite i luggen. Sen åkte vi till city gross och jag köpte en födelsedagapresent till min bästa vän, Matilda.
I kväll var det något möte i någon bystuga i en by här. Det var min klass och deras föräldrar men jag tror inte att det kom så många... Jag var inte där för jag hann inte men jag läste min kompis blogg och hon skrev att dom gick hem till Viktor, en i klassen och hoppade studsmatta, något sånt iaf. ;)

Imon får jag se om jag kommer till skolan, jag är förkyld men vi får se imon om det är bättre. Det är idrott imon och då skulle vi ha Mästarnas mästare tävlingar, vill vara med!

Btw, fick mycket poäng på wordfeud här om dagen! 1660 poäng. Har någon av er fått högre poäng någon gång? Isf, komentera. :)

Nu får ni ta och sova riktigt gott så ses vi nog imon, hihi. ;*


Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, herre jävlar dig vill jag inte spela med :) Jag brukar typ få max 10 poäng! Jag suger rätt bra på wordfue! Hahahah



Kram på dig å trevlig helg!

2012-04-21 @ 20:36:19
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0