Lördagkvällen.


Jag är ledsen för seg uppdatering men jag har inte så jättestor lust att blogga men den kommer tillbaks snart. Nu kollar jag på en film som heter The wedding crashers på 4:an. Fast nu blev det reklam och nyheter innan den börjar igen så nu ska jag väl borsta håret eller något sånt. Idag har jag bara varit hemma för att jag är sjuk. Matilda är oxå sjuk nu men hon är magsjuk och jag förkyld. Det är extra synd om henne oxå för att hon fyller år på måndag, vi får hoppas att hon är frisk då! Då ska hon få sin födelsedagspresent av mig. Själv fyller jag år om ca 16 dagar, det beror på hur man räknar, 6 maj. Längtar!
Idag har jag oxå fått reda på vart vi ska åka på klassresan. Vi ska till en sak som heter Alborgen, det är nästan som fångarna på fortet fast mindre. Efter att vi har varit där typ hela dagen åker vi någonstans där vi skulle grilla och sova över. Mer än det vet jag inte eftersom varken jag eller mina föräldrar var på mötet om klassresan i onsdags. Men det löser sig på något sätt. Blir en opassande bild till detta inlägg, på mig och Lasse. ;)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-5.html#comment

2012-04-22 @ 08:58:37
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0