Mornin'


Godmorgon/goddag mina maraboukakor!
Hoppas ni har haft en bra helg hitills och att ni inte är allt för sura på den dåliga uppdateringen. Men jag har haft fullt upp med annat. Igår var vi iaf och köpte en cykel. Det blev lite krångel eftersom vi inte fick upp låset med det fixade sig efter någon timme så vi kom hem med en cykel till mig, bild kanske kommer senare. Igår åkte Noemi hem, men det dröjer inte länge tills vi träffas igen :) På Aqua Nova i fredags hade vi jättekul iaf! Nu ska jag kolla efter om vi har äpplen, hade tänk baka äppelpaj.


Kommentarer
Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

Kakorna ser jättegoda ut :3

2012-04-21 @ 14:59:41
URL: http://silverstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0