Seg morgon.


Hej alla! Hitills har det vart en ganska seg morgon. Det är bara jag som är vaken just nu vilket betyder att jag måste trycka ner tangenterna försiktigt så det inte låter förmycket nu när jag bloggar, jag måste vara tyst när jag gör frukost och tyst i allt annat som jag gör och ska göra. Nu ska jag snart klä på mig, borsta tänderna och sen gå ner till bussen som jag åker med till stan. För att en av mina kompisar har flyttat. Från att kunna cykla till vrandra på ca 1 minut så är det 30-45 minuter mellan oss med bil. Så hon kommer med en annan buss in till stan samtidigt som jag, så vi ska väl kolla på kläder och lite allt möjligt och sen äta lunch där. Dock så har vi inte bestämt vad och var vi ska äta men det kommer gå snabbt att bestämma ;)Hihi, ska bli så kuligt! 
By the way, det är såå tråkigt väder ute just nu! Blött, grått, tråkigt, stilla.. Och nu gick skrivbordsstolen sönder oxå, Super! -.- 

Well, well, vi ses nog senare idag, KRAM! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0