Dagen och morgondagen.

Idag har det varit en helt vanlig måndag. Men den gick ganska snabbt faktiskt.
Vaknar, klär på mig, äter frukost, borstar tänderna, tvättar ansiktet, packar väskan, ser till att brorsan är vaken, cyklar till skolan, har lektioner, rast, lektion, lunch, rast, lektioner, skolan är slut, cyklar hem, äter en prinsessbakelse som blev över från igår, skriver engelska läxa, segar vid datorn, äter mat, skriver mer på läxan, äter en glasspinne, glassen glider av pinnen, det blir kladdigt, måste torka upp... Och så fortsätter det med ointressanta saker.
Idag hade jag på mig min ramones t-shirt från H&M, ljusrosa jeansshorts från H&M och vita tygskor från Stadium. Men det var ganska blåsigt idag så jag tog med mig min gråa hoodie till skolan. :)
I morgon har jag tyska som är så TRÅKIGT! Och efter det har jag slöjd då jag hoppas hinna klart min grej jag gör där. Vår slöjdlärare sa att alla 6:or behöver svarva och trådslöjda innan vi slutar 6:an. Det kommer jag nog inte hinna, jag har inte gjort något av det, inte ens börjat. Men jag kommer ju inte ha användning av att böja ståltråd efter en ram och svarva när jag är vuxen. Eller kommer jag det? Iaf så får jag skynda mig i morgon.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för att du är med i frågestunden!

2012-05-29 @ 06:34:22
URL: http://mittlivsomevelina.devote.se
Postat av: Agnes

Fin blogg :)

2012-05-30 @ 14:22:43
URL: http://agneseline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0