Hemma.

Hejsan alla!

Nu har jag kommit hem. Jag har varit hemma hos Matilda i några dagar för mamma och pappa åkte ner till min farmor i skåne för att fixa några grejer och berätta varför dom ska skiljas. Jag har haft det superkul hos Matilda. Till exempel igår så vaktade jag, Matilda och hennes mamma utanför Jysks från 21.00 till 9.00 idag. Det gjorde vi för Jysks hade rea på saker i ett tält utanför butiken och då behövde någon vakta tältet med alla grejer i och eftersom att vi vaktade så fick Matildas ridklubb betalt för det. Bra! Det var en väldigt rolig natt i alla fall. Vid 4.00 vaknade jag av att det stod några poliser vid våran bil... Läskigt att vakna upp till det! Det var någon tonåring från Västerås som hade stulit en skylt som polisen tvingade honom till att lämna tillbaks. Hahaha, det är svårt och förklara men det var inget allvarligt. Nu är jag jättetrött så nu blir det en lugn kväll med gurka och dipp. Snart har jag vart vaken i typ 35 timmar med bara några sovstunder på typ 15 minuter.

Mamma och pappa kom hem med polkagrisar från dem och marabou från farmor till mig. Snällt och framförallt gott! :'D

Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0