Låtsas att det är jul.

Nu är jag hemma från skolan och allt sånt. Och nu har jag jul på mitt rum. Lite i alla fall, julsånger, tomteluva, ziperall och godis. Mohaha, busigt! Fast egentligen borde jag packa inför klassresan imon. Men det kan jag ju göra lite senare faktiskt. Jag har inte bestämt mig om jag tycker att det ska bli kul eller tråkigt än. Men det blir nog kul eftersom jag kommer vara med bästa klassen.♥ På förmiddagen ska vi till en grej som heter Alborgen, det är ungefär som Fångarna på fortet fast såklart mindre. Efter det ska vi åka till någon gård och sova över där. Jo.., det SKA bli kul! Idag åkte Ella hem från skolan för hon kände sig hängig och seg så hoppas att hon kommer imon! Annars kommer det verkligen kännas som om någon saknas och det är däremot inte kul. :( 

Nu ska jag nog packa.. Om ni inte har något att göra nu så kan ni ju kolla vem det är som har namnsdag idag. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0