Lördag.

Hitills har jag hunnit med att dammsuga hela rummet. Måste ju vara rent tills imon, min födelsedag. Jag har oxå gjort en ny spellista på mobilen med dom bästa låtarna i. Har oxå fixat en ny kategori, ätbart. Haha, jag hade ju bara 3 katgorier men vi ska se till att fylla den nya kategorin med grejer, eller hur?
Idag ska jag laga middag åt mig och familjen. Det blir faktiskt 3-rätters. Förrätt, varmrätt, efterrätt. Det blir nog super! :) En sak som inte är kul är att det regnar... Men snön är borta iaf och det är skönt så man slipper ha vinterjackan på sig i maj liksom.

Nu ska jag gå och baka kladdkakan till efterrätt. ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul, tack för din röst :) har du en bra helg?

2012-05-05 @ 13:18:59
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0