Marabou.

Mamma kom hem med en marabouchoklad till mig nyss. Frukt och mandel. Gotteligottgottgott! Fast jag har ingen favoritsmak, typ alla är ju bäst..
Men den får nog vänta till helgen innan den blir uppäten för nu har jag ont i tänderna. Jag var ju hos tandläkaren idag, hon spännde åt tandställningen.
När jag kom hem från skolan sprang jag direkt in i duschen för håret behöver torka innan klassmötet. Jag plattade gåret oxå, annars ser det ut som sockervadd. Fast brun sockervadd. Klassmötet ska vara hemma hos Alice, en av bästa vännerna. Hon bor vid en sjö och typ alla tänkte ta med sig badkläder och bada..? Hehe, lite kallt för mig men jag tror nog att det inte kommer vara någon som tar med sig det.



En fråga. Vilken är eran favoritsmak på marabou? (Haha, random bild..) :)


Kommentarer
Postat av: viki

Jag har blivit utvald som finalist på Lensways tävling, undrar ifall du skulle kunna rösta på mig? :) Alla som röstar kommer att länkas på min blogg på söndag för 500+ läsare/dag. Gå in på länken nedan, "gilla" sidan och sen nedanför hittar du frågan, rösta på VIKTORIA WNUK! Kommentera även min blogg med din bloggadress att du har röstat. Tack på förhand! :)



http://www.facebook.com/mylovebasket

2012-05-03 @ 17:15:35
URL: http://vikzan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0