Nationella proven.

Igår tror jag att det var så hade vi det sista nationella provet i sexan. Jag tycker inte att dom nationella proven är speciellare än vad andra prov är så det gick nog bra. Eller, det gick bra! Pappa hade fått ett mail av min lärare att hon var "förvånad av mina kunskaper i matte och engelska".. Och det är ju bra, jag som trodde att jag var ganska hopplös på matte.

Till en annan sak, vi ska ju på klassresa imorgon så ni kommer nog inte höra något från mig förens på söndag. Men det ska bli kul i alla fall. Nu ska jag packa klart. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! nu är veckans blogg avslutad, vinnaren hittar du på min blogg och här kan du anmäla dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/may/veckans-blogg-1.html

2012-05-14 @ 16:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0