Spruta.

Idag har det vart en jättebra dag! Det mesta i alla fall.
Direkt när jag kom till skolan springer Alice fram till mig och skriker: Vi ska ta spruta! Så idag tog jag den 2:a sprutan mot livmoderhlascancer eller vad det är. När jag tog sprutan följde Matilda med och läste pinsamma saker som stod i en bok, hon är bäst! Haha, det var nog den roligaste sprutan jag har tagit någonsin. Om man bortser från själva sprutan och att hon stack in den fel flera gånger så man fick skrika så lungt det går när man har en spruta instucken i armen: Spruta bara in skiten då! Då fick hon dåligt samvete för att hon hade plågat mig enligt henne och började krama mig. Once in a lifetime.

Nu ska nagellacket få torka medans jag kollar på Lillabloggen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0